Skins Us? Inte Okej!

Okej, så jag tänkte: "Jag ger MTVs Skins US en chans, så illa kan det inte vara"

Eller så JOOO! Riktigt illa är den. Okej om dom hade valt att göra den hela serien lite annorlunda men med samma "känsla" som orginalet, okej om dom hade gjort det exakt som orginalet men med andra skådespelare!

Men vad är en amerikans serie utan cheerleaders och lesbiska tjejer liksom?! Det är nog så de resonerar tror jag.

För ALLT, i princip allt börjar EXAKT som orginalet. Och jag är glad och lycklig. Tänker lite i banorna av "Detta kan ju bli helt okej"

Men så snart min favoritkaraktär presenteras så tappar jag hakan! Den söta, dansande homosexuella killen i serien är utbytt mot en lesbisk cheerleader med attitydsproblem! WTF! Om man ska kopiera orginalet i sånna sträcker som de gjort kunde dom ju fanimej åtminstånde ha med alla orginalkaraktärer (låt mig påpeka att ALLA andra karaktärer är exakt likadana som orginalena)

Annars kunde dom ju ersätta karaktärerna och storyn med något nytt. SÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄMST!!!!!! SUUUUG!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0