Segt på uppdateringsfronten.

Men det gör inget. För det är inte många som läser min blogg iallafall.

Har nyss svettas klart för dagen. Känns som om det var väldigt nödvändigt då jag stoppat i mig chips, choklad och senare blåbärspaj med marsansås (mums!) hemma hos Peckelinen. Dum och Dummare skulle ut (Ja, de skulle ut en TORSDAG! Puckon) och bjöd med oss mig och Anna, men vi bestämde oss för att nöja oss med Paj och tjejsnacket innan. Awesome!

Extremt tråkigt inlägg, jag vet. Men ville bara skriva av mig lite.

Nu ska jag ta och koppla in lilldatorn till storskärmen och se lite White Collar. Huhu, det är bara ett avsnitt kvar innan uppbehållet.. Hur ska jag klara mig liksom?! (Har vi inte hört den visan förut?) Matt Bomer (eller Boner som han vart kallad i en intervju LOL!) är fethet som en sketget! Me LOOVE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0