Nya grejjer

Har en massa nya grejjer pågång i mitt liv just nu. Därför skriver jag aldrig här nu för tiden. Jag har ej ork eller tid. Men nu tamefan ska jag skriva av mig om lite ting och saker jag har för mig.

Jag har varit en massa med mina vänner, och familj, sett TVÅ nya serier som jag i senare inlägg ska skryta om. Måste ägna var och en, en massa tid.

Jag har jag nyss tryckt i mig en rostmacka med ost, mumsigt värre. Nu väntar varmchoklad och Never Been Kissed

btw, har haft asmycket inspiration och har velat sätta mig vid PS hela dagen (eller iallafall sen jag kom hem) men eftersom datorn med just det programet är paj, så.. Ja.. HUHUHU!


Webbild från nån vecka sen..
I helgen ska jag dra med mina tjejer ut igen. Yippi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0