Korkad much?

Okej, så jag satt och lyssnade på en snutt av en låt. Man hör inte vad dom sjunger och jag har suttit minst en kvart och försökt hittat låten genom att försöka mig fram på lyricsen och google. Utan framgång såklart.

Så fick jag en snilleblixt (Ovanligt nog, jag är inte den mest lysande personen) och insåg att jag faktikt kunde lyssna på vem det var som sjung.. Ja, två sekunder senare hittade jag låten.


One Republic - All this time


Nu sitter jag och väntar på att Pecke ska komma hem från Ånge så vi kan ta en promenad!

Kommentarer
Postat av: Snejky

Hellojs, tjejjen...

Härlig blogg du har..

Märker att de e många som har sin blogg på blogg.se. kanske skulle testa om de e bättre än där jag har min..

Ha de bäst

Kramen

Snejky/(Marieth)

2010-09-15 @ 12:45:48
URL: http://snejkysmix.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0