Trodde att jag skulle hinna med ett till inlägg, men klockan har slagit tolv

Räknade alla inlägg jag skrivit sen midnatt igår. Detta blir tionde inlägget. Hur sjukt är inte det? Har jag liksom blivit någon racer-bloggare nu eller? Jag har ingen aning om vaför jag skrivit så himla mycket. När jag tänker efter är det nog pågrund av att jag skriver nytt inlägg till varje sak jag berättar istället för att trycka ihop allt i ett långt, tråkigt inlägg. Fiffiga jag!

Trodde iallafall att jag skulle kunna hinna med ett tionde och sista inlägg idag, men så vart det ju inte alls. Istället blir detta det första inlägget på en vad jag hoppas på, bra dag.
-(Sjukt jobbigt, jag måste göra sånt här --> - <-- tecken för att kunna byta rad? irriterande värre )
-
Som jag skrev tidigare skulle jag lägga mig ner och se Naruto. Men Gollum har somnat, och jag har lovat att inte se utan henne. Så istället lägger jag mig ner och se Hana Yori Dango ännu en gång. Me <3 that serie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0