The Last Song

Igår var jag på bio med några tjejvänner. Vi såg den efterlängtade (För de flesta av oss) The Last Song. Eftersom jag läst boken som är baserad på filmmanuset (Båda är skrivna av Nicholas Sparks) så hade jag Miley Cyrus i tanken som huvudpersonen när jag läste den (Han skrev liksom rollen för henne). Men jag har aldrig tyckt att hon varit en så bra skådespelerska. Faktum är att jag faktiskt inte tyckt om hennes skådespeleri alls, utan snarare irriterat mig på det.

I och med mina extremt låga förväntningar av hennes skådespeleri så vart jag otroligt possitivt överraskad över hennes insats i filmen. Mycket bättre än förväntat.

Filmen var bra. Jag grät en tår eller två, men känner att jag inte kommer göra det igen om jag ser den. Liam Hemsworth var riktigt HET, men jag skulle velat se lite mer av karaktären Marcus. Sparks gjorde han väldigt intressant i boken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0