Skogsvandring

Igår kväll gav vi oss ut på Skogsvandring. Jag, Anna, Gollum, Raz och Erika tog på oss varma kläder (Vissa varmare än andra). Pappi sjussade oss till Raz där vi hoppade in i hennes bil och for upp till Norra Berget. Vi hade såklart ett mål. En mytomsbunden plats som ska sägas finnas där bland träden.. Vi gick upp i utkikstornet (Jag har aldrig gått upp dit tidigare) och spanade men såg ingenting. Så vi tog tag i hårdhanskarna och vandrada in i skogen.

Efter en massa steg, sagan om ringen lekar (Okej, det var mest jag som lekte) och uppskrämningar hittade vi den mystiska platsen som vi sökt. Där satt vi oss ner och drack té och åt lite godis. Knäppte massa fula bilder med Raz mobilkamera och sjung "I natt är du min" med mig kompandes på en trägren.

Vi vandrade tillbaka i mörkret (det vart verkligen mörkt, jag kände mig som jag var med i ett intro av Criminal Minds eller nått) och for hem.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0