Richard Coyle

Ikväll såg jag som tidigare sagt Prince Of Persia på bio. Filmen var skitbra och absolut sevärd, men något om den kunde jag inte släppa!
-
Ni vet den dära extremt frustrerande känslan man får när man känner igen en skådespelare men inte kan sätta fingret på vem det igentligen är. Det hände ikväll när jag för första gången såg Tus (Den äldsta av Prinsarna av Persia)

-
Under flera minuter så gick jag igenom mitt mentala förråd av skådespelare innan jag insåg vem det va! Richard Coyle. Till mitt försvar har jag endast sett han i 1 roll tidigare, men rollen är ingen man glömmer i första hand! Det är nämligen så att han faktiskt spelar min favoritkaraktär i min brittiska favoritserie Coupling! För er som sett den kanske kommer ihåg den smågalna jättekåta, extremt pinsamma Jeff Murdock. Ni andra kan se här.


-
Efter att jag kom på vem det va kunde jag inte ta han alvarligt. Jag försökte och försökte men fick bara Jeff i huvudet hela tiden. Förmodligen kommer det gå bättre och se han nästa gång jag se filmen då jag vet och kan ignorera vem han spelat. Det är ju trots allt det som gör en bra skådespelare: Att han eller hon kan spela olika karaktärer och personligheter.

Ett extra klipp från Coupling! Sjukt rolig serie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0