Ny Design igen!

Tyckte inte speciellt mycket om den förra designen så slängde ihop den hära istället! Gillar den enormt mycket mer än den förra! Det verkar inte som om den funkar än dock (Inte för mig iallafall) Så jag lägger in en liten SneakPeak här:
Lite annorluna färger. Men jag tycker de vart snygga tillsammans! Det är alltid roligt att experimentera med olika färgkombinationer så att! Vi få väl se hur länge denna håller! Jag gillar verkligen att fixa och trixa med design så om någon vill ha hjälp är det bara att säga till så gör jag mitt bästa!

Dock så vart det nå stört fel med musiken, men jag ska försöka fixa till det imorgon så att ni mina vänner (Det är väl bara Raz, och ibland Erika som hänger på min blogg för musiken) få vänta ett litet tag till!
Nu ska jag lägga mig ner med en film och lite Ben & Jerry's. Man måste ju festa till det när man har BF (Barn-fritt, jag kom på det idag!) när den snart 18-åriga Gollum är Out-of-town!

Ahnyoung~


Kommentarer
Postat av: Erika!

Jag vill ha hjälp med en ny design men då måste jag ju börja skriva blogg också XD

2010-05-10 @ 16:00:08
Postat av: Moa

Men det blir ju bra. För om jag gör det måste du börja skriva igen :D

2010-05-11 @ 20:19:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0