Naruto

Ikväll ska jag börja se om Naruto. JAAAAA! Nu har det gått massa, massa år sen jag slutade se (Har typ sett 30 avsnitt av shippuden bara) och höll mig till Mangan. Men det har varit på G sådär ett år eller så! Så nu ska jag tamefan ta och se om allt. Det brukar gå neråt vid fillerna (~120 avsnittet) men nu hoppar jag bara över de tråkiga som drar ut på flera avsnitt.
Dock får jag en tår i ögat att det kommer ta så himla lång til innan man får se hela Akatsuki (Itachi och Kisame kommer väl runt 85 men resten blir inte "aktiva" förns Shippuden). Av alla Team, grupper, claner och gäng så är de mina absoluta favoriter.
Jag kan trösta mig med att Favoritkaraktären kommer redan i första avsnittet. Han är coolast av alla! Det är trots allt Shikamaru som dödar den "odödliga" akatsukin. Top that liksom!
Okej, nog om Naruto. Det är endå inte många som bryr sig som jag gör iallfall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0