Hotellet

Sitter pa hotellet och chillar. Ska snart upp pa rummet och gora oss iordning till kvallen. Ska hitta en pub nagonstans i London som vi ska hanga pa.

Idag har vi vart pa oxford street och shoppat loss. Hittat sjukt mycket saker! I LOOOVE IT! Imorgon blir det Madame Tussauds och London Dungeon (Och forhoppningsvist Hyde Park) 

Farfar och Farmor ar varldens basta och gav mig och Anna en slant till resan. Sa nu kan vi kopa lite mer saker! Hohohohohohoho!

Vet inte om jag gar in na mer pa internett medan vi ar har. annars sa skriver jag nar jag kommer hem! En massa bilder vantar ocksa! Dock ar blir kameran bortglomd hela tiden.

BTW! Var pa restaurtang och bestamde mig for att inte ta samma saker som jag alltid gor! Tog nagot nytt och det var JATTEAKLIGT! Aldrig MER! BLAAA! (Okej, inte jatte akligt, men jag kunde ha valt na godare!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0