Hemma igen!

Så, nu är vi hemma igen efter 4 dagar i stugan. Det har varit riktigt mysigt och roligt. Inte en enda gång vart jag uttråkad. Håller med Mamma om att det har varit bra för oss alla att komma ifrån internett och istället umgåtts med familjen (Trots att Mamma själv har legat och läst den mesta tiden)

Det vart iallafall inget dopp. Det skulle det ha blivit om inte vattnet var så extremt lågt.

Vi hade besök av Daniel & Alex en dag och av Farbror och småkusinerna en annan dag. Så det har varit massa, massa roligt.

Jag har även hunnit se en hel del filmer. Har börjat sett disney-filmer.. Dock har jag bara hunnit med Herkules och Aladdin hittils. Jag hadde helt glömt bort att disney är sååååååå bra!

Sjuk i huvudet har jag, Anna och Gollum också varit under kvällarna och nätterna. Jag måste fundera om vi kanske skulle passa bättre på ett mental sjukhus i närheten.

Aja, bilder kommer senare.. om jag orkar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0