Det gäller att vara bestämd!

Okej, så det har varit lite krångel med Hotellbokningen för oss. Hade en jätteskön dag till jag fick mail om att vårat hotell inte kunde bokas och vi skulle få hotellpengarna tillbaka! När jag skickat tillbaka fick vi veta att det kan ta upp till 3 månader för något att bli behandlat! Jag skickade tillbaka och var bestämd (Inte otrevlig!) om att jag skulle ha pengarna inom 2 dagar eller få tillbaka alla pengar för hela resan. Några minuter senare fick jag mail om att pengarna var insatta på kontot. Så det blir att boka om hotell ikväll! Det vart lite svettigt där ett tag, men det fixade sig iallafall! Vi SKA till London!
Vi kommer ju vara lätt coolast på gatorna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0