Äventyr alá Bergsåker

Idag gav jag och Gollum oss ut på B-åker äventyr

Ibland är jag cool och glider in på ett bananskal
-
Skulle se snygg ut bland buskarna, men det var fullt med kryp som flög över mitt huvud.. Inte roligt!
-
-
-
-
-
Trots att det fortfarande var varmt, så vart det lite dåligt väder då och då.
-
Festade till med en cola var. Här skålar vi!
-
Funderar på att färga håret ljusbrunt och skaffa en Maja-liknande huvudprydnad? Snyggt?
-
Försök 1
Ja, Maja lyckas ju med en cool pose, men jag såg inte speciellt glad ut.
Så vi försökte igen!
-
Försök 2
Gollum gör samma pose.. (Hon tyckte hon såg så cool ut) och jag försöker
se lite gladare ut, men det ser ut som jag försöker för mycket. Så vi testar en sista gång!
-
Försök 3
Gollum kör samma race (Hon tyckte fortfarande att hon såg så cool ut)
och jag gav upp och visade min illvilja att se lycklig ut!
Snart ska jag och Annoska vandra bort till Erika och beställa resa!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0