Alex maskerad!

Alex ska ha födelsedagsfest imorgon och har kommit på den fantastiska idén att ha utklädnad. Okej, tänker man: Det blir enkelt! Men nej! Inte när temat är Fantasyfilmer från Hollywood! VAFAN ska jag ha på mig?! :'O Jag har ingen aning! Hade Massa, massa idéer, men dom är fullkommligt omöjliga eftersom vi inte har tid eller budget till det.. Määähäää! this sucks. Har funderat på att gå som Kejsaren utan kläder.. Det skulle vara något eller hur?
Snart ska jag skölja ur hårfärger, sen ska jag ta med Erika och Anna på en promenad innan vi går in och beställer biljetter till Madame Tussaude och London Dungeon.. Wiohoohoo! Om exakt tre dygn sitter jag på flyget!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0