Scary Moa

Har sittit med photoshop ett bra antal timmar nu. Har lärt mig nya saker som är superroliga! Tyckte då det var dags att jag skulle lära mig att manipulera ihop en någorlunda läskig bild. Detta vart resultaten. Ja, jag tog bara bilder på mig själv eftersom jag är coolast. Och jag vill inte göra någon av mina vänner fula och läskiga om dom inte vill det!
Här är bilderna som jag gjort än.
Andledningen att texten är med på bilderna är bara pågrund av utfyllnad.
Sen har jag haft O'death på hjärnan hela kvällen. Jobbigt!
Originalbilderna vs. PS-bilderna
Ser ni vilka som är originala och vilka som är fixade?! :-O
Shiet! Klockan är ju asmycket! Bäst att lägga sig i säng skulle jag tro.
Ahnyoung~

Kommentarer
Postat av: Erika!

Ååååhh coolt du får gärna använda mina bilder för sånt här är ju ascoolt! Skit snyggt!

2010-03-20 @ 13:35:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0