My name is death and the end is here

Sitter här och väntar på att det ska bli tid att gå till tvättstugan ska bli klar. Jag har tvättat till Anna och Mamma (Värst vad snäll jag är)
Dagen har löpt med blandade känslor. Såg Supernatural som äntligen kom ut med ett nytt avsnitt, och fick se lite ögongodis alá Jense Ackles.
Tittade sen på Uppdrag Granskning om ett våldtäcktsfall jag föjlt ett tag och mådda lite dåligt. Tänkte först inte se den eftersom jag visste att jag skulle bli så povocerad men efter programmet har tjejerna fått mer och mer stöd, så det kändes bra att se den iallafall och veta det.
Såg ett Youtube klipp med Joe och Demi om rykterna om att de dejtar. Rykterna visade sig vara sanna och jag vart överlycklig (Sjukt att man kan blir lycklig om två idoler blir tillsammans  liksom)
Nu ska jag dra mig till tvättstugan som den snälla Askungen jag är.
Ahnyoung~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0