Länge sen

Nu börjar det svikta igen, det här med bloggen. Tror det var Erikas fel då hon erkände att hon inte läser bloggarna nå mer. Hon, som jag hade räknat med som min allra mest devoted läsare (om man bortser från Mamma som sitter på våra bloggar hela tiden.)

Ja, jag skriver iallafall nu. Så det är väl något possitivt.

I helgen tar jag det lugnt igen. Tredje veckan irad som jag stannar hemma. Sjukt mycket skönare och man får en massa tid med familjen. Dock vill jag spendera lite mer tid med mina kära vänner, men vi ska nog hitta på något.

Efter att ha sett miljontals (Okej, kanske inte så pass mycket) Criminal Minds avsnitt så har jag suttit och tittat på senaste Barbie-filmen (So what att jag älskar Barbie-filmer, deal with it!) Det var riktigt söt och lite mer spännande än de flesta tidigare filmer.

Nu håller Gollum på att göra mat och snart ska vi sätta oss ner och se film och äta gott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0