Drömmar

FYIHELVETE vilken dröm jag har haft nu som jag vaknade ifrån. Vill inte ens utala mig här. Kan dock säga att det hade med barn som mördade andra barn och jag, Pappa och min farbror hamnade mitt i det hela. Det var så sjukt obehagligt att jag vet inte vad. Jag hatar verkligen att drömma sådanna här drömmar, för det sitter i så jävla länge. Hittils i mitt i har jag ungefär 3 drömmar som jag inte har glömt.. och kanske aldrig kommer (eftersin den första jag kommerihåg drömde jag när jag i 7års åldern) nu blir det iallafall 4.

Usch, usch, usch!

Nu ska jag ta och se lite Samurai High School. En ny japansk drama (som är ASROLIG) och en mes till kill som blir besatt av en samurai när det behövs. Gud jag sitter och asgarva hela tiden och det är inge fel att Miura Haruma spelar huvudrollen <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0