WOW! Jag menar liksom bara WOW!

Gissa vad jag begav mig ut på förut?

Jo, jag tog på mig mjukisbyxorna och tog en joggingrunda runt bergsåker! Hur awesome är inte jag liksom? Märktes dock oerhört väl hur extremt otränad jag egentligen är. Vart trött efter några meter och fick gå ganska mycket pågrund av håll i midjan. Not funny! Men trots att jag var astörstig och sjukt trött så sprang jag i 40 minuter (Inte illa för mig såhär i början) Det blir mycket mer tränande när jag lyckas fixa cykeln. Skulle pumpa däckena idag men pappas vänner som vi brukar låna pump av var inte hemma, sorgligt nog.
Nu ska jag se mig runt om i the world wild web efter någon bra anime att se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0