Stockholm

Kom till Stockholm i förrgår (Igår natt). Somnade snabbt (~02.30) när vi kom till Farbror, men gick upp klockan 5 på morgonen igen för att följa Erika till Centralen. For tillbaka och somnade om igen.

Vid 13.00 for vi och såg Linas student, åkte tillbaka gjorde oss iordning och for till mottagningen.

Hade det jättetrevligt med en massa folk.

Pappa är sämst, han står och läser över axeln mig, nu gick han. Han ville inte att jag skulle skriva skit om honom men det gö jag iallafall. MAHWHAHA!

Iallafall så, som jag sa, så var det jätte roligt. Fick i oss en eller två drinkar för mycket (Gollum dvs.)

Idag har vi varit inne i stan och vandrat runt. Jag har köpt två mangor (Si-Fi-bokhandeln är det bästa med sthlm) och en sommarklänning. Jag har letat i London efter en sån EXAKT som jag har köpt idag. Hittade den på en boutique i gamla stan.

Nu är vi tillbaka i Farbrors lägenhet och Farmor och Farfar + Kusinen Jonas. Här hänger vi och är coola. Senare ska jag ta ett bad och läsa mina nya mangor. LÄÄÄNGTAR!

Långt och tråkigt inlägg, men DEAL WITH IT!

PS. Mamma berättade att hon ville läsa The Mortal Instuments. Hon är allt för cool!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0