Serie

Okej, för några inlägg sen så skrev jag om en serie jag håller på att titta på.. Nu kommer det pinsammaste! Det är en australiensk barnserie som gick på sommarlovsmorgon för några år sen.. Okej, barn och barn serie kanske det inte är eftersom det handlar om tonåringar, men att den visats på sommarlovsmorgon säger ju sig själv.

Den heter Blue Water High och jag har nyss sett klart andra säsongen så nu går jag in på tredje och sista. Tycker mest om första säsongens cast, så jag har spolat lite då och då under denna sägong och inte börjat gilla karaktärerna förrnäns i mitten av serien.
Första (och bästa) casten
Fått denna låt på hjärnan efter andra säsongen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0