Så vart man förkyld också!

Typiskt mig att ge sig ut och springa när jag börjar bli sjuk. Som jag skrev igår så var jag faktiskt ute och sprang igår. Jag hade haft ont i halsen och känt mig trött hela dagen, men jag trodde inte det var något speciellt alls. Så jag sprang med khaki-mjukisar och hood-tröja uppdragen i armarna. Visst tyckte jag det var ganska kallt, men det är ju bara skönt eftersom man svettas som en gris.

Dock gjorde sig denna springrunda påmind i natt när jag vaknade ett antal gånger av att jag inte kunde andas rätt eller svälja. Så idag mår jag riktigt illa! Inte bra. Det vart lite bättre efter att jag tvingat i mig soppa imorse och legat under mitt varma duntäcke hela förmiddagen. Nu ska jag ta ett bad och bli varm i kroppen. Ska ta med mig musik och bara ligga och chilla. Awesome, liksom!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0