More love for the people~

Jag hatar verkligen inte en enda person i världen (Men undantag av vissa film, serie eller bok-karaktärer.. Men dom är liksom designade för att hata. När jag ser film kan jag slänga ut mig ordet hata hit och dit, men det är ju bara för stunden och jag hatar ju inte den på riktigt, eftersom det är en karaktär!). Jag förstå inte hur man orkar gå runt och hata personer (Kan acceptera vissa undantag) hela tiden.

Själv har jag personer jag älskar, personer jag gillar, personer jag tycker är intressanta och personer jag håller av som jag låter absorbera all min ork. Sen finns de personer jag helt enkelt inte ädslar min tid eller tankar på. Mycket lättare än att hata. Man blir bara på dåligt humör av att hata..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0