Inlägg till mig!

Mina vänner med bloggar är inte speciellt aktiva i uppdateringsfronten har jag märkt. Det verka mest som om det är jag som sitter och blogga för allt och ingen. Så ibland får jag pusha på dom lite och be dom skriva ett litet inlägg eller två. Då har mina kompisar (hint, ja ni två!) börjat skriva inlägg i bloggen till mig! Bara mig!
.
Detta läste jag t.ex på Raz blogg idag!

Annars då? Jaa moa, jag har mest jobbat och jobbat milka har kommit hem så vi har hängt en heldel. Annars så har jag paxat anna för att jag vill att vi ska se på en film som nog ingen kommer vilja se med oss. haha XD
.
Det måste noteras att dessa inlägg bara skrivs för att jag tjatat.. Vet inte riktigt om det är negativt eller possitivt liksom! Kanske jag borde sluta tjata..?
.
Jag älskar er endå! Trots att ni inte skriver så mycket blogg och gör så att jag aldrig får något roligt att läsa och har jättetråkiga dagar som blir veckor och sen månader. Tillslut kanske jag hamnar i en depression.. Men ta det inte personligt då tjejer... Om ni inte vill skriva små, korta inlägg för att denna tjej ska hålla upp med eran vardag och kanske få ett skratt eller två av era bravader.. så behöver ni inte!
.
Ni hittar mig isådanna fall i min garderob.. Längst in.. Där bland dammråtterna ni vet?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0