Bleach

Håller på att tvinga mig igenom dessa extremt tråkiga avsnitt av Bleach! Men jag vägrar att sluta se, för då kommer det att rinna ur sanden och jag vet att det kommer bli asbra avsnitt snart igen! Men DET är SÅÅÅ tråkigt. Om jag ska vara ärlig så sitter jag med mitt tingeling-målarblock medan jag ser, så jag missar lite då och då. Kan ju inte hoppa över dessa booooring avsnitt om man missar nått liksom.. Var rebellisk igår och såg första filmer som lite varvande. Mamma tittade också men frågade massa saker hela tiden.


Fick t.ex frågan om "Den dära Nallen" var någon slags ledare.. Hur hon kunde tro det, vet jag inte.



"Den lilla Nallen" Kon


Kommentarer
Postat av: han verkade lite bossig

2010-06-24 @ 07:49:33
Postat av: Åsa Kohtala

Han verkade faktiskt lite bossig

2010-06-24 @ 07:53:57
Postat av: Moa

Lol.. jag verkar väl ibland bossig, jag med. Men inte är det jag som styr och ställer i hushållet!

2010-07-01 @ 00:30:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0