75 avsnitt avklarat

Jag har då börjat sett Bleach, som jag kanske ha skrivit.. Eller inte. Har nyss avklarat det 75:e avsnittet, så nu har jag bara 200 kvar tills jag är ikapp. Dock är dessa avsnitt extremt TRÅKIGA! Men det är sånt man få ta. De innan var så himla bra, så det blev lite som ett antiklimax efter de tog slut.

Trots att jag endast sett 75 avsnitt så har jag (såklart) börjat få favoriter.
Jag har ingen absolut favorit än, men de jag gillar bäst hittils är:

Ishida Uryuu


Yasutora Sado (Chad):


Oh, titta lyckliga jag! Hittade en bild på de fem resterande
i konkuransen om favorit i Bleach alá Moa!

Byakuya, Renji, Gin, Ichigo, Hitsugaya


Ojusste, sen har vi ju Kisuke och Yoruichi (Wow, en tjej bland favoriterna, hur coolt är det?!)


Nu ska jag lägga mig i badet en stund innan jag återuppta Bleach-nördandet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0