Ett tag sen..

Nu var det ett tag sen jag skrev. Ska försöka uppdatera lite mer denna vecka då jag inte har speciellt mycket att göra under dagarna. Jag vet att jag lovat Erika en Trailer-inlägg med massa filmtrailers på uppkommande filmer.. Det kommer att komma.

Förövrigt kan jag berätta att jag har varit i stugan några dagar. Har varit asmysigt med bad, spel och massa Supernatural. Igår kväll såg vi också på Jennifer's Body och jag måste säga att den var en av dom sämsta filmerna jag någonsin sett. Inte ens Megan Fox snygghet kunde rädda den filmen.. Totalt värdelös.
-
Jag har även fått ett megastort bromsbett på baksidan av mitt lår. Inte speciellt mysigt. Mina bett (mygg, som broms) blir betydligt större än för andra. Så nu går jag runt med ett handstort bett som lyser rött och är stenhårt.. Kliar gör det också.
-
Sålänge kan jag dela med denna bra låt
Athele - Rubik's Cube

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0