Usch, vilken natt!

Jag har haft en HEMSK natt.

Den började när jag bestämde mig för att äntligen se Sin City (Den enda filmen i min hylla som jag inte sett än). Visst den var väl ganska bra. Men här låg jag och väntade från första scenen (Den med Josh Hartnett) på att snyggningen skulle komma igen (Visst man fick en hel drös av Elijah Wood, Bruce Willis och Clive Owen medan). Men vad i helvete?! Han var ju bara med i en scen till liksom?!

Iallafall efter att jag inte fått den dos av Josh Hartnett som jag trodde jag skulle få så bestämde jag mig för att sova. Bara för att vakna tjugioelva gången under natten av att jag inte kunde andas, av att det värkte i bena och knäna och av att jag legat på min arm så den domnat bort. Asjobbigt ska jag lova.

Som plus kan jag säga att jag drömde om Supernatural.



Kommentarer
Postat av: anna

jaha men bittersweet life då. då väntar man på eric under hela filmen och sedan så är han med en minut på slutet liksom...

2010-01-10 @ 22:53:14
Postat av: Moa

Eric är med i de sista 30 mintuerna Anna..

2010-01-12 @ 17:53:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0