The Host

Nu har jag läst klart The Host av Stephenie Meyer (650+ sidor på mindre än ett dygn). Tyckte den var sjukt bra och vart glad att den inte hade samma anda som Twilight-serien.

För er som inte vet är jag oerhört less på Twilight just nu, näst intill så att jag blir irriterad så fort jag ser eller läser om dem. Jag vet inte, kanske har den fuelas så pass mycket att det bara blivit provocerande. Jag kanske är barnslig men jag är så less på dem!

The Host däremot var, visst väldigt fokuserad på kärleken yada, yada (Jag gillar fortfarande kärleks genren bäst trots allt.) mycket originellare och inte lika mycket cliché artad. Att Stephenie Meyer också fokuserat på äldre personer kanske också spelar in.


Lägger in en asbra fanvideo/trailer gjort av en tjej på Youtube. 
(Jag råder er inte att se slutet om ni inte har läst boken, SPOILER!) 




OMG! Jag läste nyss ass Aaron Johnsson (Snyggingen i Angus thongs and perfect snogging) är förlovad med en 42 åring kvinna! WTF?!


Aja, nu ska jag se på supernatural.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0