Money

Det är så jävla underbart när man tror att man är fattig med hittar massa hundralappar i plånboken! WONDERFULT! Så nu har jag shoppat lite filmer på CDON!

Som vanligt blir det Supernatural hela kvällen/natten för oss. Vi är redan på säsong 4, så det är inte allt för mycket kvar nu. Plus att nästa avsnitt kommer 21 Janurari.

Idag har jag umgåtts i sådär en timme eller så med mina underbaraste töntar till kompisar. Anna sov och tog en himla tid på sig så det blev bara en snabb tur till Max där vi gottade. Skit dålig service dock. Jag och Erika beställde liksom en strips var och fick vänta typ 10 minuter för att så dom?!

I helgen ska vi, familjen ha Harry Potter maraton (Mamma och Pappa har väntat länge för att få se nyaste filmen)
YAAAAY!

Nu kommer Dean, Sam och Castiel på bild (vill inte missa dessa snyggingar!)


GIVE ME DEAN WINCHESTER!

Min framtida man
(So What att han är en karaktär?! Jag kidnappar
 Jensen Ackles och tvingar honom att spela 24/7)


Ahnyoung~

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0