Jag är fattig.

Huhuhuhu, vad är det med mig och att köpa en massa filmer och böcker när jag igentligen inte har råd? Jaja, visst har jag råd att betala allt, men detta innebär att jag kommer vara råfattig i helgen nu när Anna fyller år. Här ska man liksom köpa present, nästa vecka ska vi gå ut och sen har vi ju Alex Vårshow jag ska betala mig in på. Sen är alla mina pengar på mobilen snart slut.. och jag har inte råd att fylla på, så nu kommer tiden igen, ni vet när jag inte fyller på telefonen på ett år eller så. Detta suger bajs. Två fakturor ska betalas och jag har fortfarande inga vinterskor (Verkar som jag hoppar över det i år igen)

Ikväll blir det kanske Supernatural igen med Peckelinen. Vi har nu kommit till avsnitt 12 (Redan?) på två kvällar.

Nu ska jag fortsätta se POTC (även om jag blir fattig är jag så nöjd med mina filminköp :D)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0