I don't caaaaaaare! (Helst med en mobil i handen)

Hemma igen efter en lyckad utekväll. Vi började hos Peckelingnes jobbarkompis (och hennes pojkväns katt) med att spela spel, dricka och lyssna på kunglig musik.

Spenderade utekvällen på Irish eftersom vi alla var fattiga, och gick plus efter att vi spelat på spelautomaterna (härligt värre). Behövde ju inte betala någon buss eller taxu under kvällen heller då vi fick sjuss av Erikas och våra coola föräldrar. Dock gick jag plus bara en sådär 30:- eller så, men plus är plus liksom (så länge jag inte spenderat massa pengar så är det ju asbra)

Så nu är jag hemma och ska lägga mig i sängen och se någon bra film. Men innan dess måste jag äta något (Vi har ingen grillkrydda hemma så jag vill igentligen inte göra makaroner så det lär bli currysoppa eller nått dylikt)

Förövrigt är Dean Winchester fett het. Jag vill ha Jensen Ackles (för alla som bryr sig) Mums!

Grattis till Anna som fyller 22 idag! Imorgon blir det middag och tårta
(och förhoppningsvist mängder av Supernatural)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0