Det dära med att tillägna andras videor till mina nära och kära.

Eftersom vi alla här hemma (Minus Pappa) är mer eller mindre deprimerade över att ännu en gång behöva vänta på att en serie ska fortsätta (lyckligtvist behöver vi bara vänta i 10 dagar till) så sitter vi mest (alá Moa och Maja) inne på Youtube och se fanvideos av Supernatural.

Såhär i efterhand kan jag berätta att även om jag sett och paxat alla karaktärer (Ja, ni vet så som 5-åringar brukar göra) så har de på något sätt endå delats upp mellan oss töntinga fans. Det beror väl mest på att vi alla fått olika favoriter eller så.

Eftersom jag är så utråkad har jag snott några videos från Youtube som jag nu kommer lägga in med tanke på mina kära medmänniskor.


Till Gollum



Den finns nästan INGEN video som inte är sådär alvarlig om Sam Winchester.
Så jag lägger in denna också!



Denna är till mig själv eftersom jag ska gifta mig med denna man.



Till Anna



Till Mamma

Det finns sjukt dåligt med fandoms av Bobby, så jag tog den bästa jag hittade.


Extra till dig Mamma (Jag vet att du kommer se denna om och om igen)



Ahnyoung~


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0