Antonia

Miss You~~~


Ahnyoung~


Kommentarer
Postat av: antonia

SAKNAR dig åxå!!! ibland kan man knappt tänka sig att man ska vara här i ca 3,4 månader till... Men 1månad gick ganksa fort!..



i går natt drömde ja att ja kom hem efter 5månader och då träffade ja dig bland annat. Ialf så var träffen inge bra du tyckte att ja hade blivit för annorlunda och att vi glidit ifrån varan.. (huhuhu vaknade med tårar i ögonen) och fick PANIK!!...



Men vet att de bara var en drömm men ändå. Den var mycket HÄMSK! så ville bara säga att det bevisar någ hur mycket jag vill ha dig som vän och att jag till och med drömmer mardrömmar för att minnas hur snäll och fantastisk vän du är!



Många många Kramar// Nonii <3

2010-01-14 @ 01:59:34
URL: http://nonii.blogg.se/
Postat av: antonia

asså de med mardrömmarna menade jag att jag försökte bevisa att jag ville ha kvar dig som vän för att du är så snäll mm.. Och att du kommer in i mina drömmar!



:) kramis! <3

2010-01-14 @ 02:01:53
URL: http://nonii.blogg.se/
Postat av: Moa

HHUHUHUHU! Såklart vi håller Antonia! :D:D:D

2010-01-14 @ 03:16:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0