Angel Of Mercy

Igår skrapade jag ihop slantarna från min hylla och lyckades köpe ett paket hårfärg. Så nu sitter jag med färgen i och ska snart skölja ur den. Det är ju faktiskt sjukt fult med den utväxt jag får.

Efter att jag blvit fräsh och snygg i håret igen, ska jag spendera dagen med mina vänner. Det verkar som om vi ska vara hos Raz. Få väl se vad som händer och fötter efter det.

Jag har verkligen bloggtorka, och det är inte bara jag. ALLA mina vänner som bloggar verkar ha samma problem.  Jag är liksom den som nästan bloggar mest. (jag är nog det)

Så ni få ta foten ur röver och uppdatera lite oftare så jag har något att läsa.

Oh, jusste. Jag har nu läst klart en bok jag lånade igår. Första i serien om Percy Jackson. (tidigare inlägg) Så nu ser jag ännu mer fram emot filmen. Dock är det en massa som har förädras (Percy är t.ex. 12 i första boken men i filmen är han 16 tror jag). Men Logan Lerman är supersnygg så det gör ingenting. Så nu blir det att spara, spara, spara så jag kan gå på bio när den kommer ut. Jag är himla lycklig att jag upptäckte dessa böcker förrns nu när första filmen snart kommer (om mindre än 1 månad liksom) så jag inte får abstinenst. (alá Mortal Instruments som inte det har kommit några nya nyheter om!) Nu får jag dock vänta på nästa bok. Biblioteket kontaktar mig när dom har den inne. Jag är först i kön!

Aja, nog med det. När jag väl börjar snacka böcker så går jag an märker jag. Deal with it!

Nu ska jag skälja ur håret

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0