Tvätt, Mat och Natt På Museumet

loooool, mitt förra inlägg hade inte publiseras så jag gör det nu.

Snart ska jag gå och tvätta, innan dess ska jag göra mat åt mig själv och sjuklingen Anna. Vi ska se Natt på museumet 2 medan vi äter vår gormémiddag (Snabbmakaroner).

Jag vill gå på bio... Fattiga lilla jag. Jag har fan inte varit på bio sen i slutet av December så det börjar bli lite akut. Jag måste få min Bio-dos snart (Percy Jackson kommer inte förrns om 9 dagar heller, då kommer den på en Onsdag så jag misstänker att jag inte få se den innan Fredagen iallafall, så 11 dagar kan man säga)

Förövrigt har jag nu sett the imaginarium of doctor parnassus. Den var faktiskt bra, men inte lika bra som jag hade förväntat mig. Mest gillade jag-hör och häpnas- inte Heath Ledger, inte Johnny Depp, inte Colin Farell eller Jude Law mest. Nej, mest gillade jag Andrew Garfield som Anton. Han var så söt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0