Percy Jackson.

Nu börjar jag att få abstinens. Jag vill se Percy Jackson and the Olympians: The lightning theif (wow, lång titel eller vad?) NU! Den finns med relativt bra kvalité ute på internett men jag har lovat dyrt och hederligt att jag inte ska se den innan biopremiären här i Sverige. Men ÅH! Det är svårare än vad jag trodde att inte se (Har tjuvtittat på de första 17 minuterna). Utifrån vad jag sett så är den ganska lik boken, hittils. Men jag har läst mycket kommentarer att den är totalt olik (kanske det händer senare i filmen). Men majoriteten älskade filmen och jag misstänker att jag också kommer att göra det (Logan, HALLÅ?!)

Jag har även varit flitig och INTE köpt en bok utan ställt mig i kö till biblioteket på den. Den tredje boken i Percy Jackson serien. Dock så verkar det bara finnas de tre första böckerna av fem-boks-serien. Jag skulle nästan vilja ha ljudböcker att lyssna på. Det är så sjukt härligt att ligga i badet och lyssna. Eller när man ska sova, då kan man ligga i sängen med stängda ögon och täcket uppdragen till näsan och lyssna. Typ mysigare som finns (töntigt nog)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0