Percy Jackson (igen)

Nu är biljetterna till Percy Jackson beställda! Jag, Anna och Gollum blir det som ska gå. Mysigt då och då med lite kvalitétstid med systrar. Även om jag skrev i tidigare inlägg att vi säkerligen skulle gå på fredagan blev det onsdagen iallafall. Wiooohooo!!! Jag längtar tills jag få nästa bok.

Jag har gjort något syndigt (stavas det så?) Jag beställde hem en bok. En töntig och barnslig tonårsbok. För att vara ärlig har jag flera böcker i serien hemma och andledningen till att jag läser dem (Ja, annars är dem inte så bra) är pågrund av två karaktärer som har ett av och på förhållande som jag älskar. HAHA! Denna bok jag beställt är bara om dom två, så jag kunde liksom inte hålla mig. Dessutom fanns den för bara 19:- på CDON (48 med frakt, men vafan) så det sa jag inte nej till.


Man får med en extra bok på köpet, inte illa!


 
VILL SE NU!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0