Percy Jackson and the lightning theif

Hoho, nu bär det av till bion. Ska gå med kära systrarna Gollum och Frodo (Maja & Anna). WIHOOHOOHO! Jag är sådär superlycklig.

HWEROISDIGHSDOGIERNGLDIFHGERHGSLDGkldsfhgoierhgDÖFHGERIH!!!!! GAAAH!

Senare kommer jag att ha abstinens för att jag inte ha boken hemma (lånat ut den till Perckelinen)

Förövrigt är Yamato Nadeshiko Shichi Henge sådär ASBRA! Kame är SUPERDUPER he! Inte illa heller att han klippte av sig håret i avsnitt 6 (och blev superduperbajsahet het!) Nu när det var ungefär exakt fem år sen han var min största besatthet börjar jag besatta i honom igen <3<3<3

Aja, nu ska jag ta och klä på mig. Logan Lerman here I come~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0