När man pratar (eller i detta fall hyr) om trollen

Okej. Så här, förra veckan tog vi och hyrde filmer. Det sjuka med våran familj är att varje gång vi hyr film så lyckas alltid någon kanal visa filmer några dagar efter att vi betalat pengar på den liksom. Två av filmerna vi hyrde var "Meet Bill" och "Charlie Bartlett". Meet Bill såg jag igen igår (Logan lerman och Aaron eckheart gör ett jävla team) och den andra filmen visades idag.

Det är ju lite sjukt faktiskt. Ni som läst bloggen sen länge kommer kanske ihåg att jag skrivit om sånna här liknande händelser, då jag inte hunnit hyra filmen än utan den visas på tv just när jag vill se den.

Aja, nog med det. Kan väl dra igenom helgen som gått med korta drag.

I fredags bar det iväg till Memento, vi för-myste (snarare än festade) hemma hos oss och sendan körde vi till Stan. hade lite förfest i bilen också. Dansade som galningar hela natten. Det suger verkligen att det stänger 02.00

I Lördags hade vi middag utan Alex och Daniel. Det var otroligt roligt, men jag och Anna avlutade det ganska tidigt då vi åkte till Erikas syster Sandra och tjejen som bor med henne.

Det var roligt, men jag var kylen tills sent på natten då jag och Anna virat runt i sundsvall med bussarna och jag gått i midjehög snö med bara nylonstrumpbyxorna. Don't ask why!

Kvällen, eller snarare morgonen slutade med att Anna och Erika deckade i Sandras säng medan jag låg imellan och spenade Bubble-shooter på min mobil.. Sen gav jag upp min tidigare plan att vara uppe till halv tio och somnade jag med.

Söndagen tog jag det lugnt, tvättade och såg film.

Imorgon ska jag in till Stan och hämta ut nästa Percy Jackson bok på biblioteket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0