FÖRBANNAD!

Idag kom min bok och jag var överlycklig.. tills jag hade läst klart den. Som ni vet så är det två böcker i en. Så i mitten av boken ändras det liksom. Iallafall så tyckte jag den var väldigt smal för att få plats med två böcker me jag började läsa och helt plötsligt vid sida 61 så slutar det helt plötsligt! WTF?! Jag tittar på framsidan av boken och läser de små, små orden "an episode from..."

Vad i helvete skriver inte internett bokhandlarna att det inte är hela boken som man köper utan bara mindra än en fjärdedel av det som ska vara. Förbannad jag blir! Dom har tur att den är så billig och att den andra boken faktiskt är hel, så jag inte skriver ett elakt hatmail.

Tanken på att jag ska få se Percy Jackson på onsdag går mig på bättre humör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0