AGJDiahgoidghd!!

I LOVE THE FILM!!!!!!!! Gaaah! Logan Lerman blir bara snyggare och snyggare ju mer man ser av honom.. Poseidon. I Love you.

Ploten var HELT annorlunda dock. Jag har aldrig sett en film (som jag då läst boken av) som varit så pass annorlunda. ALDRIG! Men jag gillade den iallafall. Vart liksom som en helt annan story eftersom i mitt huvud.

Lite tråkigt att Ares inte var med. Eller Mr. D (Maja vet vem det är) eller Kronos. Förhoppningvist om det kommer en till film, så får dom plats med dessa karaktärer.

Logan Lerman är <3

Nu ska jag ta och fangirla Percy Jackson bok och film med Gollum tills vi somnar.. VILL HA TREDJE BOKEN NU!!

Ahnyoung~


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0