You're a mean one Sue the Grinch

Ska försöka få ner ett inlägg som är längre än två-tre meningar för en gångs skull.

Hur fan lyckades jag skriva inlägg som var så långa att jag fick korta av dom förr i tiden? Det är ju skitsvårt att hitta på något att skriva om nu för tiden, men jag ska försöka komma med något intressant.

Ja, julen kan jag ju börja med.

Som de flesta tidigare år började jag fira jul sådär någonstans i början av november. Jag funderade över vad jag ville att tomten skulle komma med, hur vi skulle pynta, vilka julfilmer jag skulle se, vad som skulle bakas, klappar och en massa tjaffs.

Såhär en vecka innan julafton har jag sett sammanlagt 3 julfilmer av de 20+ jag hade skrivit upp (jag gick till den grad att jag lade datum på när filmerna skulle ses) 

Jag har fortfarande inte lyckats kommit med något väsentligt att önska mig.

Jag har inte köpt, eller ens tänkt klart på alla julklappar jag ska inhandla.

Vi har bakat lussebullar, peppakakor (trots att de verkar vara försvunna) och vanliga bullar. Vi som brukar ha, vad det känns som, TUSEN olika kakor och bullar.

Tillråga på allt så har vi inga som helst julklappar liggandes i vardagsrummet (De första klapparna brukar läggas där alldeles i början av December)

Så i helgen blir det att ligga i, vi ska köpa en gran också. En JAG ska välja ut. Förra årets gran var ett STORT skämt (vilket jag talade om för min familj hela tiden, dom insåg det förrns den va hemma, pyntad och klar. Vi fick försöka gömma den bakom alla klappar)

Ja, det var lite smått och gott om min framförhållning såhär vid julen. Awesome!

Delar med mig detta klipp på senaste Glee-avsnittet. Lätt min favoritdel!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0