Statestik

LOOOOL! Min statestik den senaste tiden! Den är ett skämt. Förståendligt dock, med tanke på hur "ofta" jag skriver. Kanske kan passa på att ta foten ut röven och börja skriva regelbundet igen. Ja, jag vet att jag lovar det hela tiden och någon gång måste väl mina ord lyckas övertyga mig.

BTW har vi haft tvillingarna idag. Vi gjorde peppakakshus (Herman och Victor, samt jag och Anna) Hade en fantastisk vision av hur mitt och Annas hus skulle se ut.. Ja.. Hmmm.. Låt oss bara säga det att bygga OCH "designa" ett peppakakt hus inte är i det enklaste slaget.. Ser ut som något tjugo 4-åringar gjort, min och Annas. Men vi fick endå, men spända käkar ha den i vardagsrummet, synlig för allt och alla som har tur (eller otur i detta fall) att passera förbi.

Får se om det blir några mer inlägg. Skaförsöka få över alla bilder från kameran också. Har alla bilder vi vänner tagit där sen i September eller nått.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0