MTV Rock

Om du känner för att höra lite 30 Secodns to Mars sådär random medan du sitter vid tvn. Gå bara till MTV rock kanalen och vänta några låtar så kommer dom ALLTID! det är helt sjukt. Ärligt talat så tror jag inte att jag någonsin suttit och lyssnat på den kanalen utan att någon av deras låtar kommer. Jag tror jag har svaret varför jag älskar den kanalen nu iallafall.

Appropå 30 Seconds to Mars så håller jag och Gollum på att se en serie med Jared Leto från 94. HOHOHO! Trots de fula frisyren och hemska 90-tals stilen så är han fethet! Det är bara en säsong dock, men det grinar vi inte över för när vi har sett klart serien har vi massa Jared Leto filmer att se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0