Inlägg till Gollum!

Hur sjukt lite läsare jag än har så är det alltid någon som klagar på att jag inte uppdaterar oftare.
I detta fall är det Gollum och anklagelsen kom imorse, innan vi åkte in till stan (där jag köpt presentkort på BIO! WUOOHOIIHIHI!) Själv kom jag med den fina mottargumentet "Jag känner mig bara tvungen att uppdatera när någon av mina vänner skriver ett inlägg" .Dvs. att jag inte alls behöver uppdatera speciellt mycket om jag nu inte vill.
Iallafall kände jag mig snäll och ville skryta lite med att jag ska gå på jätte, jätte mycket bio framöver (Jag vet att ni är avundsjuka!) och skriva ett kort inlägg till Gollum.


Saknar min käraste Antonia!
Och eftersom kameran fortfarande är förstörd får ni en antik bild på oss!


PS. Har kommit fram att det är helt fullkomligt ömöjligt för mig att vissla med läppbalsam på.. Skitkonstigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0