Ikväll ska vi ha det roligare än roligast!

Eftersom jag och en av mina bästa vänner (Se bilden) har fyllt 20 år och är skitvuxna nu, ska vi ut och fira idag. Trots att jag fyllde för 2 veckor sen så har vi inte haft tid att göra någonting. Så ikväll smäller det! Eller, det blir inget stort. Mest Mat, prat och spel hos Alicia och sen drar vi ner på stan och ta en öl eller två (Okej, jag dricker inte öl, så det blir väl en cider för mig) och dansar lite (Okej, jag dansar inte heller, så det blir väl mest att sitta och skrik-snacka över en dundrande musik.) Men först ska vi ta en tripp till systemet tillsammans, jag och Alicia och lagligt shoppa loss lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0