I am not my own.

När jag inte ser film, läser om film eller tänker på film, så brukar jag oftast se trailers till filmer. Som ni kanske vet så la jag upp en Jake Gyllenhaal (som är svensk adel btw, om ni inte visste det)- filmtrailer för några dagar sen.

Idag såg jag en annan trailer av samma film:


Gissa om jag dog lite på slutet då en gammal favoritlåt spelades. Vad är det igentligen? Att man blir helt galen när ens favoritlåt spelas någonstans på filmer eller trailers.. Och på radio! Jag blir helt till mig liksom.

Det är samma sak med sverige i utländska filmer. Det är så sjukt coolt när de nämner vårt hemland liksom? why?

PS. Jag har en irriterad hals idag och det gör skitont när jag måste hosta för att jag har tränat magen så pass mycket och har en extrem träningsvärk. USH!


Kommentarer
Postat av: Maja

ÅÅÅÅÅÅÅH, jag tror jag dör :')

2010-08-19 @ 13:03:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0