Hosta

Okej, fan vad jag hatar hosta! Den har legat i halsen i en vecka nu och den verkar inte speciellt keen på att dra därifrån någongång den närmaste tiden. Jag fick tillochmed skippa träningen imorse för att jag kände mig för sjuk (Som alla vet ska man inte träna för mycket när man är sjuk) så jag ska ta igen den nu på kvällen.

Tillråga på allt är det svinkallt ute och jag förfruser röven (eller snarare öronen) av mig när jag cyklar för att mössan vägrar stanna på huvudet i den snabba farten jag tar. Nej, jag är redigt less på den hära förkylningen. Har även börjat fått rinnande näsa men hoppas på att det ska försvinna i helgen då jag ska vara barnvakt.

Nu ska jag ta och ställa mig på träningsgrejsimojsen (Orbitreck) och lyssna lite till musik innan jag ska ta och göra något varm att äta! Mums.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0